• Promocija Zvezdinog dresa

    NOVI DRES CRVENE ZVEZDE

    Novi trener, nova igra, promenjen tim, nova je i formacija, pa je "po inerciji" Crvena zvezda promovisala i novi dres, koji će igrači Roberta Prosinečkog nositi u prolećnom delu sezone. Kao što je bilo najavljivano prethodnih dana, Ninkov, Koroman, Kaluđerović i društvo će u nove "radne pobede" krenuti u retro dresovima, nalik onim čuvenim koje je pre dvadeset godina nosila "zlatna generacija". Jedina razlika replike u odnosu na originale je savremena tehnologija koja će omogućiti igračima manji zamor, što je navelo predstavnika Delta Sporta Nenada Mirkovića da, predstavljajući Zvezdino "novo ruho", prokomentariše:

    - Da su Dejo, Robi i igrači iz te generacije imali ovakve dresove, sa ovakvom tehnologijom, sigurno je da ne bi došlo do produÂ�etaka i izvođenja penala u Bariju.

     


    Promociji zvezdinog novog-starog dresa, odrÂ�anoj u Medija centru na našem najvećem stadionu, prisustvovali su vodeći funkcioneri crveno-belih, od predsednika Vladana Lukića, genralnog sekretara Andrije Kleuta, sportskog direktora Ivana AdÂ�ića, člana UO Gorana Vesića..., pa do legendarnog fudbalera i bivšeg predsednika Dragana DÂ�ajića. Mikrofon je bio poveren umetniku Urošu Đuriću, a naravno, bili su tu i fudbaleri iz sadašnje generacije, predvođeni trenerom Robertom Prosinečkim, koji su na improvizovanoj bini svi do jednog obukli novi dres i potom se spustili do "Red Star Šopa" gde su se druÂ�ili sa navijačima i delili autograme.

    - Dresovi su izuzetni i pokušaćemo da u njima osvojimo "duplu krunu" - kratko je poručio Ognjen Koroman, dok se Duško Tošić nada da će sadašnji tim uspeti da ostvari barem deset posto od onoga što je napravila generacija koja je pokorila Evropu i Svet.

    Ipak, najznačajniji detalj sa promocije je "otkriće" Slobodana Marovića, sadašnjeg pomoćnika Roberta Prosinečkog u stručnom štabu, da je jedini od igrača iz "zlatnog tima" uspeo da sačuva dres!  

    - Pre utakmice sam razmišljao šta ću sa dresom, nisam hteo da ga menjam sa protivničkim igračima kao što su to mnogi uradili, pa sam odlučio da ga sačuvam. Prvo je bio kod mene, a zatim sam ga poklonio sestriću kod kojeg je bio 10-15 godina. Dakle, čuvao sam ga ljubomorno 20 godina. Iznenadio sam se kada sam saznao da ga samo ja još uvek imam - rekao je Marović, koji se zatim, posle dve decenije, "odvojio" od čuvenog dresa i poklonio ga 16-godišnjem kadetu Zvezde Veljku Simiću.

    Jedan od onih koji u svojoj kolekciji nema crveno-beli dres iz Barija je i Vladan Lukić.

    - Dres koji sam ja nosio nije nestao, bacio sam ga navijačima odmah po završetku utakmice - otkrio je Lukić.         

    Fudbaleri Roberta Prosinečkog će novu igru i novi "autfit" predstaviti u nedelju u prijateljskoj utakmici protiv banjalučkog Borca, u generalnoj probi pred početak prolećenog dela sezone.

    Utakmica se igra od 14 sati na našem najvećem stadionu uz besplatan ulaz.
    Partager via Gmail Yahoo!

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :